1. Log ind med MitID
Du logger ind med dit MitID, præcis som du er vant til.
Anmeld online når det passer dig og spring telefonkøen over. Log ind på Min side med dit MitID.
Vil du vide, hvordan en skadesag forløber hos os? Læs mere her.
Har du studie- eller dimittendforsikring? Anmeld din skade her.
Gå til loginHvis du har studieforsikringer gennem Djøf, fx din Indbo- eller Ulykkesforsikring, kan du anmelde din skade uden at logge ind.
Er du advokat og skal ansøge om retshjælp for din klient?
Klik her og udfyld anmeldelse
Hvis du har studieforsikringer gennem Djøf, fx din Indbo- eller Ulykkesforsikring, kan du anmelde din skade uden at logge ind.
Anmeld skadeDu logger ind med dit MitID, præcis som du er vant til.
Vi guider dig igennem, så du får anmeldt din skade på den rigtige forsikring.
Når vi har fået din anmeldelse, går vi i gang med at behandle din sag.
Vi kontakter dig, hvis vi har spørgsmål til din anmeldelse, eller når din skade er færdigbehandlet.
Du kan se, hvor langt vi er med behandlingen af din skade på Min side. Vi modtager mange forskellige anmeldelser, og nogle tager længere tid end andre at behandle. Vi gør os umage for, at du altid ved, hvor langt vi er med din skade. Læs mere på Min side.
Log på Min sideI din police kan du læse, hvordan din forsikring er sat sammen, og hvordan den dækker dig. Du kan altid finde dine policer på Min side.
Der kan opstå mange spørgsmål, når skaden sker, og det forstår vi selvfølgelig godt. Vi har derfor samlet de mest stillede spørgsmål her. Læs vores FAQ her.
Hvis du fortsat er i tvivl om, hvordan du anmelder din skade, eller hvordan du er dækket, kan du ringe til os. Vi sidder klar til at hjælpe dig alle hverdage mellem kl. 09:00-15:00. Husk, at tast 1 for skader, når du har ringet op.
Ring på 33 14 37 48